torsdag, maj 31, 2007

Varför kärnfamilj?!

Fick den frågan av E för någon dag sen.
Precis som du drömt om en gård på landet har jag drömt om att få leva Svensson-liv. Finns ingen speciell anledning till att kärnfamilj skulle vara bättre än något annat, men det var drömmen jag hade tidigare. Den drömmen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, så jag kommer (förhoppningsvis) att få bilda mitt egna lilla Svensson-liv. Det kommer säkerligen bli lika bra det, men jag är otålig och kände mig väl lite stressad just den dagen när jag skrev. Vissa dagar vill jag att allt ska hända NUU, medan andra är jag tillfreds med just det jag har.

Hoppas det var nog svar på din fråga!

Imorgon är min sista dag på praktiken, känns faktiskt skönt. Visst har det varit ett bra ställe att vara på, men samtidigt ska det bli skönt att lägga tiden på det som blir till sommaren sen.. =)

Nä, nu fick jag samtal här och har en paj som står och väntar på mig i köket. Gottigt.. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår precis vad du menar. Jag kan vet hur livet som ofantligt otålig kan vara hehe...