fredag, juni 01, 2007

Here we go again =)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Självklart
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inte en aning
Vad åt du senast?
Frukost (bröd och vatten faktiskt ;))
Har du fått någon komplimang idag?
Nej
Har du varit med i en rättegång?
Ja
Är du polare med grannarna?
Polare? Nej, men vi hälsar
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och svengelska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Näsan, kan väl ha varit -97 kanske.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår på väg hem från O-hamn, då sötnöt hämtade mig =)
Gay?
Inte vad jag vet
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jo, har väl det
Har du något husdjur?
Nej
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, men någons bil
Har du varit på stranden?
Öh, ja!
Minns du dina/din musiklärares namn?
Nej, minns faktiskt inte vad de heter. Kommer inte ens ihåg han från högstadiet, för visst hade man väl musik även i mellanstadiet? *senil*
Hur bra är din syn?
Lider av astigmatism, men trög som jag är använder jag sällan mina glasögon.
Har du varit på ett party?
Tänka sig att det har jag
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Inte en chans!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Då skulle jag bli förvånad över att jag har en bror
Har du varit utomlands?
Ja, för exakt ett år sen var jag i Bulgarien!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Det måste varit Linda & Johans, riktigt drömbröllop =)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Om...
Var är dina syskon just nu?
De är väl hemma hos sig.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag blev mördad.
Vem ringde dig senast?
Peter
Vilken tid gick du upp imorse?
Runt halv 10, så grymt trött!
Vad ska du göra i helgen?
Städa och dona, umgås med Em och bara softa! =)
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Den med morgan freeman o john cusak jag kommer inte ihåg vad den heter jag somnade den var helt kass.. Vad gör du nu då?" Från C.
När var du riktigt sjuk senast?
Riktigt riktigt sjuk var länge sen jag var.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Har inte sett någon på bra länge vad jag kan komma på.
Vad finns i din bakficka?
Ingenting
Har du färglinser?
Nej, har inga linser
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då sov jag i soffan, blev väckt en stund därefter.
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa..
Vad ska du göra efter det här?
Iväg och handla lite har jag tänkt.

Inga kommentarer: