måndag, maj 14, 2007

Två jobb på en dag

Då vet jag vad jag ska tillbringa sommaren med och det blir inom det område jag vill jobba! Är så glad så, det verkade vara ett trevligt och glatt gäng så jag tror att jag ska trivas där. =)
Mitt under "intervjun" så ringer självklart min mobil, hade den visserligen bara på ljudlöst (med vibratorn). Men typiskt att jag inte stängde av den! Det visade sig iaf vara om ett jobb inom vården, är så otroligt glad för att de inte hörde av sig tidigare. Tänk om jag hade skrivit papper på ett jobb som jag egentligen inte ville ha och så hade de andra hört av sig. Hade nog hatat mig själv för all framtid då. ;)

Även att jag är glad för jobbet så känner jag inte den sprudlande glädje som jag hade hoppats på. Försöker att lägga allt åt sidan, försöker att tänka logisk, men saknaden tar hela tiden överhanden. Fast till största del handlar det nog om mitt negativa tänkande. Jag vet att jag kommer att komma till en punkt även där, när jag inser hur dumt jag har betett mig och att det inte är värt att lägga någon mer energi att vrida och vända på det.

Träffade K idag, kände mig riktigt patetisk när jag funderade på bästa sättet att skada honom, för det jag kände. Han har ju absolut ingenting med saken att göra, egentligen. Men det har väl slagit över för mig antar jag.

Stötte även ihop med en ny "bekantskap", trots att jag mest kände mig äckligt varm (det är inte lite kvavt idag!) och off så var det trevligt. =)

Tentan idag gick nog inget vidare, inte så smart att bara sova två timmar när man ska skriva kanske.

Tur att jag ska ha Em hos mig idag, behöver lite leende som smittar av sig. Det är enormt svårt att inte le i hennes närhet.

KRAAMAS

Inga kommentarer: