fredag, maj 04, 2007

Tentaskrivning

Då är ännu en tenta avklarad, kändes bätte denna gången än förra och är ganska säker på att jag har klarat den. =)

Tog mig själv friheten att åka hem direkt efter tentan idag, har ju rätt till en dag i veckan. Visserligen så känns det som att man redan fått det, eftersom jag varit ledig två dagar redan. Men men..

På måndag blir det nog oxå att jag tar ut lite ledighet, iaf halvdag. Då Em ska på introduktion inför sexårsverksamheten. Måste säga att jag blev väldigt besviken på S igår efter att ha fått höra från D att detta var, trodde faktiskt att han hade såpass bra koll att han tog upp såna saker. Hade inte D sagt något hade jag antagligen inte fått veta, förrän efter, då Em frågat om varför jag inte var där. Nä, skärpning!!

Ikväll blir det filmkväll med snuttan, tror jag iaf, hon verkar väldigt gärna vilja träffa H. Inte för att jag förstår riktigt varför, för när man väl kommer dit så är hon inte lika intresserad. Men det kanske i själva verket är P hon vill träffa.. =) Får se om jag slänger iväg en signal dit bort sen iaf.

Tänkte ta hand om hemmet som jag försummat ett par dagar nu. Behöver åka och köpa nya blommor någon dag snart. Kanske skulle passa på och göra det imorgon då Em ska iväg på dop med sin far. Ja, tiden lär väl utvisa det.. med tanke på att mina nuvarande blommor tror att det är höst så är det välbehövligt med nya iaf.. ;)
Undra när jag ska växa upp på den fronten? Aja, det kommer säkert någon dag det med.

=)

Inga kommentarer: