fredag, maj 11, 2007

Wihaaaa

Fick idag veta att jag klarat den tenta som jag var mest nervös för. Den andra vet jag visserligen inte ännu, men betvivlar starkt att jag inte klarade den!
Känns kanon att bli av med den stenen. Nu har jag inte mycket kvar av utbildningen, samtidigt som det känns som jag har MASSOR att göra. Men det löser sig nog tillslut får vi hoppas.

På måndag skriver jag förhoppningsvis sista tentan i mitt liv!! För som det känns nu har jag ingen lust att börja studera igen, men det kanske kommer en dag för det igen. Betvivlar det starkt.

Dags att äta lite här, sen ska jag faktiskt åka hem. Mår helt värdelös idag med huvudvärk, frossningar och illamående. Troligtvis beror det på att jag sovit så grymt dåligt på sista tiden. Måste bli bättre på det!

Hoppas på ett telefonsamtal snart, det vore lovely om det kunde gå min väg. Håll tummar och tår =)

Inga kommentarer: