onsdag, maj 23, 2007

Skönt!

Gav mig ut på en runda runt spåret idag för att samla mina tankar och jag kan inte förstå hur jag kunnat hålla mig ifrån det så länge!
Nu är jag absolut ingen som kan springa hela, har alldeles för dålig kondition för det. Men däremot varva gång med jogging.
Fick för länge sen ett löparschema av min far som älskar att springa och springer alla marathon han kommer åt.. (han ska t.o.m åka till New York för att springa marathon där!). Men iaf, det verkar rätt vettigt om man vill komma igång med det ordentligt. Men jag ska ju alltid gå så djupt in i allt så jag tröttnar efter bara ett par gånger. =(

Men får väl se om jag kan hitta någon bra nivå för det. Skönt var det iaf.. =) Sen att jag satte mig och åt ostbågar det första jag gjorde när jag kom hem är en annan sak. ;)

Inga kommentarer: