måndag, maj 07, 2007

Förälskad

Denna gång är det faktiskt inte en person jag tänkt skriva om (trots att jag känner väldigt mycket för P), det är istället ett hus! Saknar huslivet något grymt ibland och det händer ofta att jag tar en titt på hemnet om hur utbudet ser ut. Plötsligt fanns det bara där, älskar köket, älskar utsikten! Hallen och ödsligheten (läget) gör väl iofs att det sjunker en del.

Men Åhh, vill ha!! =) Länk finns här..

Är precis hemkommen från skolan, skönt för Em att ha H med sig där. Enligt Em så har hon ingen pojkvän, men H har tydligen många gånger sagt till sin mamma att de är tillsammans.. Haha. Fast tids nog kommer han nog dra sig mer till killarna, samtidigt som hon drar sig till tjejerna. Men idag var dom ett, släppte inte varandra ur sikte en minut. Kände mig väldigt gammal idag när jag var med dit, detta trots att jag är en ung mamma och var den yngsta av föräldrarna som var där.

Men visst blir man orolig att hon inte ska få några kompisar och att hon ska få vara utanför. Men efter idag så tror jag inte att det är någon risk. =) Hoppas inte det iaf. Sen vet man ju visserligen inte om hon blir kvar där eller inte, det återstår att se.

Tar det som det kommer..

Inga kommentarer: