lördag, april 28, 2007

Stinker olivolja =)

Har som så många vet extremt slitet, torrt och spretigt hår, så tänkte att jag skulle testa en kur med varm olivolja. Skulle tydligen vara bra att blanda i ägg i det oxå. Men då jag inte hade några hemma, så hoppade jag över det nu.

Får väl se om jag någon gång kan få ordning på det risiga, har någon nån annan kur så säg gärna till =) Tänkte passa på och klippa mig nästa vecka oxå om jag nu hinner det dvs.

Ikväll ska jag ha lite mys med mig själv tror jag, om jag inte tar mig ut till rafs. Men då jag har hyrt Babel, köpt en massa gott och dessutom stinker olivolja så blir det nog att stanna kvar hemma i tv-soffan.. =)

Den 12 maj är det förresten dags för mensatestet som jag skrev om för ett tag sen. Efter det tar det 8 veckor (har jag för mig) innan man får besked om hur det gått.

Inga kommentarer: