fredag, april 20, 2007

Jaha

vad dålig jag varit på att skriva på sistone. Har väl inte känt att jag haft något vettigt att skriva, har jag visserligen inte nu heller... Men jag vet ju hur ledsna alla som läser här blir om jag inte skriver. ;)

I veckan har varit fullt upp som vanligt, lämnat M-ås med buss vid 7 på morgonen (då har jag lämnat Em innan med!) och inte kommit hem igen förrän vid 18. Kan lova att man blir trött, men jag trivs som sagt så bra där så jag klagar inte (så mycket). Hade varit skönt med bil dock, då hade man ju varit hemma betydligt tidigare.

Ikväll har lilla söta snutt och jag haft myskväll, köpt mat och hyrt film. På vägen hem hittade hon någon "önskeblomma", fråga mig inte vad det var. Jag är värdelös på växter! Men enligt henne luktade denna önskeblomma romantiskt, hur nu det luktar? ;)

I helgen blir det att plugga en del, kanske åka iväg till min mor.
Kvällen ska jag iaf tillbringa tillsammans med "min" P. =)

Inga kommentarer: