torsdag, april 05, 2007

100 dagar och påskfirande

Det har redan gått 100 dagar sen jag fick för mig att sluta röka. Är riktigt stolt kan jag lova, visst har jag slutat tidigare. Men de gångerna har jag feströkt och aldrig hållt uppe helt och hållet såhär lång tid. Längsta uppehållet är ett halvår för X antal år sen, fast då feströkte jag som sagt. Var ute VÄLDIGT ofta, bara för att få möjlighet att röka. HAHA! Men ett halvår är iaf mitt nästa mål att komma förbi.. =)

Ska inte göra samma misstag och börja feströka igen, för då vet jag att jag tids nog är fast där igen. Men man ska ju aldrig säga aldrig, jag vet ju själv hur lätt det är att sitta där igen och hur man då klandrar sig själv. Hoppas att jag slipper den känslan igen iaf. =)

Nu bär det snart av till Västerås här..
Önskar er en GLAD PÅSK

Inga kommentarer: