söndag, april 01, 2007

Helgen i sin helhet

Fredagen tillbringade jag hemma hos Pernilla, var visserligen skittrött redan vid 21 efter att ha sovit dåligt hela veckan. Så var inte många timmar jag var där direkt.

Igår vaknade jag grymt sent, hade tänkt tillbringa hela dagen åt shopping i Kalmar. Men var inte där inne förrän vid halv 2! Så kan inte påstå att jag hann hitta så mycket. Men det kommer fler dagar och jag klarar mig nog än så länge med de kläder jag har. =)
På kvällen trodde jag mest att det skulle bli att slappa för mig, men telefonen gick verkligen i ett. J frågade om jag ville komma och festa med henne i Kalmar, D tyckte efter att jag skickat till honom att jag kunde åka med dom in. Medans P och jag hade större intresse för filmtittande. Kan visserligen inte påstå att det blev så mycket tittande. Har inte träffat honom på ett bra tag så vi hade massor att prata om. =) Så kan absolut inte svara på om filmen var bra eller inte.. ;)

Idag har jag haft Ludde här hos mig, så det har blivit en del promenader.
Har haft en sån där känsla idag igen, av glädje som verkligen kommer inifrån och jag älskar det! =) Samtidigt har jag varit lite orolig, men det är som bortblåst nu..

Kramas..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gumman att du kunde hjälpa oss i dag... Älskar dej och jag blir sååå glad när du är glad... KRAM