onsdag, april 11, 2007

Sova?

Har jag glömt vad det är för något.
Pga vissa händelser har jag varit grymt arg och ledsen ikväll. Många av er vet ju hur jag blir när jag blir arg. Många av er vet hur lätt jag tolkar saker negativt och hur duktig jag är på att vända kritiken åt den andra personen. Bara för att inte känna någon smärta själv.
Har uppenbarligen träffat en som är precis på samma sätt som mig själv vad gäller det, även att han aldrig skulle erkänna att så är fallet.

Han lyckades med att träffa en av mina mest ömma punkter.
Något som jag själv mår dåligt över, för att jag inte är som förut. Vissa har tur efter det och andra inte. Jag hade det inte och får stå ut med det. Fick iaf ut något fint av det.

Men fy fan vad ont det gjorde!

Ska nog tänka mig för både en och två gånger innan jag säger saker igen, för den smärtan jag kände idag vill jag inte ge till någon. Men jag vet hur lätt jag har för att kasta iväg saker jag egentligen inte menar, just pga ilskan jag själv känner. Önskar jag i detta fall kunde se det på det sättet med.. men jag kan inte.. just eftersom jag själv hatar det så..

Allt pga ett jävla missförstånd.. fast annars hade jag ju aldrig fått veta att andra tycker på samma sätt som jag.

Lampan kommer föralltid att vara släckt....

Inga kommentarer: