måndag, april 09, 2007

Mysigt värre =)

Verkligen en slappardag idag. Var bort till statoil förut och köpte mig en glass, självklart vanilj med krossad choklad. ;)
Sen slängde jag mig i sängen tillsammans med glassen och datorn för att ta igen alla "förlorade" avsnitt av PB, Lost och Heroes.

Har visserligen en del att ta igen, eftersom jag lyckades med att sova bort någon timme. Kanske skulle börja med att sova ordentligt på nätterna istället.. =)

Nähä, nu ska jag nog ta mig en promenad och se om jag får någon ordning på alla tankar. Så trött på att jag alltid ska analysera allt in i minsta lilla detalj.

Aldrig nöjd....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Sova middag är skönt, men igår var jag väldigt trött, så jag la mig 18.30, vaknade vid 20:30 och 22:10, sen sov jag till 05:40.

Hoppas allt är bra med dig.. =)
Ha det gott
=)