onsdag, april 04, 2007

Johanna är alltid smartast!

Idag åkte jag då in till skolan för att skriva tenta som jag varit så duktig och pluggat massor på. När jag väl kommer till skolan får jag frågan "Vad gör du här Johanna? Din tenta är väl inte förrän 4 maj?"

Ja, vad säger man? Ska man skratta eller gråta? =)
Var bara att gå bort till BOKA och berätta om de inträffade, de fick sig ju iaf ett leende på läpparna där borta. Men det bjuder jag på. =)

Åkte runt 11 bort till sjukhuset för mitt första besök som "riktig" blodgivare. Visst var nålen stor, större än vanliga nålar iaf och visst kändes det, men jag har känt värre saker än så och något kunde mitt blod säkert bidra med. =)
Hade räknat med att jag skulle vara grymt yr efter det, men jag kände inte speciellt mycket. Fick en fikakupong och sen fick välja mellan en sak eller 40 kr, valde självklart en minnessak. =) Fanns iofs inte så mkt att välja på, så fick bli ett par vinglas.

Över påsk blir det nog att fara iväg uppåt landet.. men pga en anledning så tar det emot. Men det är nog bara ren inbillning.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag gick på en kurs i Kalmar var det en kille som kom en vecka förtidigt till en anställningsintervju :-)