tisdag, april 17, 2007

Min goa dotter

Ikväll hade Em minsann bestämt sig för att vi skulle läsa böcker om alfabetet. Hon var så duktig när hon såg alla bokstäver framför sig, så jag frågade henne om hon kunde säga alfabetet utan att titta i boken. Fick hjälpa henne med T, U och V.. men alla andra klarade hon själv.
Gick inte lika bra när vi kom till de små bokstäverna, men det kommer väl det med, tids nog. =)

Idag skulle hon minsann visa att hon lärt sig att skriva min styvmors namn oxå och mycket riktigt hade hon skrivit helt rätt. Men när jag frågade henne om hon kunde skriva morfars och hon först var tvungen att springa in i sitt rum, så kom det ju snabbt fram att hon då gick in och skrev av namn vi skrivit tidigare. Haha!

Men visst är hon duktig. =)

Nä, nu måste jag sova här, så jag orkar med morgondagen med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte bara tipsa om ett bra album som jag tror du skulle gilla... Relient K - Five Score And Seven Years Ago. Ladda ner vettja...