torsdag, april 12, 2007

Ska jag?

Nu ska jag vara sådär jobbigt hemlighetsfull som man brukar vara ibland. =P Det spelar ingen roll hur mycket ni kommer tjata, för min mun är förseglad ändå, tills jag har bestämt mig. Men vill ändå skriva ner mina tankar, för min egen skull. =) Som jag har skrivit innan så tvingar jag ingen att läsa. ;)

Har gått i ett par ganska osannolika tankar på sistone, iaf vad gäller mig själv. Är grymt sugen på att testa på en sak som jag aldrig trodde att jag skulle vilja göra! Det har nog slagit över, HAHA! Men är lite rädd för att om jag skulle "misslyckas" att jag skulle ta det som något personligt och sjunka ännu mer än det är nu. Men det är ju just det jag behöver arbeta bort och vi vet ju alla (?) att man lär sig bäst genom att utöva det IRL. För det kommer ju faktiskt inte att komma någon förändring utan det.

Men det är nervöst. Ska fundera ett tag till innan jag bestämmer mig. Men jag ska nog. =) Känner mig faktiskt mer säker nu än jag gjorde innan jag började skriva..

Har haft en kanonbra dag idag, nu lyser solen igen. Hoppas den fortsätter med det. =)
Var till bruket idag för att prata miljöledningssystem, väldigt intressant och jag har blivit lite klokare än tidigare. Nu gäller det bara att få ner den nya kunskap på papper med. =)

På vägen hem från bruket så fick jag för mig att jag ville träffa min gumma, så åkte dit "oanmäld". Har haft trevligt med fika och en hel del pratande. Ska snart iväg och träffa dom igen. Eller ska följa med till IKEA rättare sagt, har en del saker jag behöver köpa. Eller behöver är kanske fel, men VILL ha då.. =P

Stort tack till A för att jag har fått låna bilen, det är guld värt! =) Synd att du är så off vad gäller att hitta på saker annars, tror du skulle behöva det. ;)

Tack även till E som skickade den otroligt fjantiga (texten) men charmiga låten B.A.R - Synd att du är så söt. Den har verkligen fastnat i mitt hjärta. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Var nog mer nyfiken på vem du är, Emilia har jag ju träffat även om det är tre år sen sist!
Såg att du blivit blodgivare, har själv varit det i 10 år fick jag veta sist jag lämnade blod, för då fick man ett etui med pennor =)
Sitter och väntar på att min middag blir klar, vilket är snart!
Ska sen iväg till en kompis och få lite mer färg i håret!
Ha det så bra!
Elenor