lördag, april 14, 2007

Skrivkramp..

men vill ändå försöka med att få ut mina tankar i ord. Om det nu är möjligt, känns som jag befinner mig i något slags vakum för tillfället.

Kämpar så hårt för att inte känna något, kanske är det just det som gör att det inte går något vidare. Men hur som helst så har jag haft en mycket trevlig kväll.


Med tiden lär man sig nog att;
...oavsett hur gammal man är har man fortfarande mycket kvar att lära.
...även om man känner smärta, så behöver man inte ge andra den.
...livet ibland ger dig en andra chans.
...människor kommer att glömma bort vad man sa och vad man gjort, men de kommer aldrig glömma hur man fick dem att känna sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När man känner smärta händer ibland man omedvetet ger den till andra. Vissa behöver då omtanke även om de kanske inte gjort sig förtjänt av den.

Anonym sa...

När någon sagt något sådant så tycker jag inte det borde vara så värst svårt att "gå vidare". Jag hade iaf stängt dörren direkt så att säga. There's one born every minute...det gäller förmodligen svin oxå.

Anonym sa...

Vissa som kommenterar här förstår tydligen sig inte på en viktig sak som heter "känslor"...lätt att snacka!!!