söndag, april 08, 2007

På väg..

Då är jag på väg hem från Västerås. Sitter på tåget just nu, åker för första gången ett tåg med två plan! =P Man fick för tillfället surfa gratis med och det är ju inte helt fel. Har haft ett par trevliga dagar hos min far iaf. Kallt som fan bara. Hade inte räknat med att det skulle bli kallare, så jag åkte upp med min vårjacka. Igår när jag gick in mot stan var det 1 grad ungefär och det blåste som utav bara fan! Så jag antar att ni förstår hur mycket jag frös!

Längtar verkligen till kvällen nu, för att få svar om känslorna stämmer eller inte. Fattar inte hur det kan kännas så redan nu, Pernilla förstod det direkt eftersom hon kom med kommentaren "gammal kärlek rostar aldrig". Fast vet inte om man kan säga att det han och jag hade då var speciellt seriöst, det är ju ändå ett antal år sen nu. =)

Försökte ringa E nyss för att väcka honom, men det verkar helt lönlöst. Hade tänkt träffa honom under den timme jag väntar i Nkpg.

S och jag har pratat mer om flytt nu och kommit fram till att vår ev flytt inte kommer att bli så lång som vi tänkt från början. Pga vissa anledningar vill vi inte till V-ås, bland annat för att PoG vill därifrån och då försvinner min anledning att flytta dit. Vill närmre släkten, inte längre ifrån! Pratade en del om andra ställen, men de orter vi tycker om ligger långt bort även de. Så som det ser ut nu så blir det nog bara inom några mil. Känns inte direkt som någon flytt, eftersom man känner sig såpass hemma där. Men det blir ju iaf lite mer utbud än vad det är nu.

Nä, nu ska jag ta och läsa lite här istället. Hoppas ni har haft en skön ledighet.
Kramas

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir det kalmar då?