måndag, juni 04, 2007

Tjatig & uttråkad =)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att få se ett välstädat hem för ovanlighetens skull ;) Det är dock inte så fint nu längre *suck*
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Hade precis vaknat och fixade frukost till mig och snutt.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Hängde tvätten
Det sista du sa högt?
Oj, var nog prat om min värdelösa ugn på bostäder
Vad har du druckit idag?
Vatten och snart kaffe, trodde ni inte va ;)
Vad var det senaste du åt?
Macka, kanske borde fixa mat snart
Vad var det senaste du köpte?
Vaniljglass med krossad choklad
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Hmm, gul tror jag
Vad är det för väder hos dig just nu?
Mulet och kvavt
Godaste glass-smaken?
Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, men attraktion/intresse.
Sover du tungt?
Enligt vissa gör jag det, enligt andra inte.
Drömmer du mycket?
Olika, i perioder minns jag varje dröm.. men oftast kommer jag inte ihåg de.
Mardrömmar?
Ja det händer!
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Ännu en dag att se fram emot
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Klock-helvete! Måste du ringa när jag sover som bäst?
Vilket ämne var roligast i skolan?
Matte, denna utbildning jag gått nu är det nog externredovisning.
Trivs du med ditt jobb?
Har inget jobb.
Favoritklädsel?
Mysbyxor och någon skön tröja
Favoritlåt just nu?
Lyssnar mest på "Joe Bonamassa - Miss you, Hate you" just nu
Vad ser du om du tittar åt höger?
Fönstret och hälften av sängen ;)
Vad gör dig glad just nu?
Att skolan snart är över!! =)
Vad ska du göra härnäst?
Ringa barnomsorgen om vart Em ska vara V32, de skulle ringt mig, men ja! *suckar*
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Glad men uttråkad, inte van vid att ha såhär lite att göra ;)
Favoritgodis:
Snacks och choklad
Kläder just nu:
Vit topp, bh, brun långkjol, illrosa strumpor. Färgblind? HAHA!
Musik just nu:
Scissor Sisters - She´s my man
Sommarplaner:
Jobba V24-32. Det enda jag planerat i sommar är stugvistelse med familjen och besök till ALV, annars har jag ingen aning. Bada, sola och softa antar jag =)
Hur många kuddar sover du med:
Två
Spelar du nåt instrument:
Inte
Morgon- eller nattmänniska:
Varierar, händer ofta att jag går upp vid 7 för att sen lägga mig vid 2 på natten. Lika ofta att jag sover till 10-11 för att lägga mig vid 21. ;) Trivs bäst med att gå upp tidigt och lägga mig tidigt iofs.
Vem är viktigast för dig:
Familj o vänner.
Bio eller promenad:
Promenad
Är du kittlig:
Lite grann
Snarkar du:
Tydligen
Stjärntecken:
Skytt
Äckligaste insekten:
Getingar
Vad längtar du mest efter just nu?
Examen

Inga kommentarer: