fredag, juni 15, 2007

Ebba & Didrik

Det ska tydligen börja visas på svt igen, älskade det programmet när jag var liten så blir nog att jag kollar något avsnitt sen när det börjat. =)

Hur får man bort en besatthet av att använda sig av smilegubbar? Ibland gör jag dom i ren slentrian, på ställen där det verkligen inte borde ha varit någon alls. Måste försöka sluta med detta missbruk. ;)

Nu efter en vecka på O*** så börjar jag känna att jag har bättre koll än tidigare, i början förstod jag inte alls vad de pratade om när de tog upp saker om "ris, pall, flexpall och rullar". Men det börjar släppa. Ris var nog det jag hade minst förståelse för från början, trodde han pratade om mat först. Men det är ju inte riktigt samma sak där.. HAHA!

Hur eller hur (är det bara jag som använder det uttrycket? är många som klagat när jag säger så) så är det skönt med helg nu. Ännu skönare är det att vi inte har någonting planerat, förutom cirkus på söndag. Synd att vädret ska bli mindre bra nu när man är ledig dock, men det lär väl komma åter på måndag igen. ;)

Ha en trevlig nu mina trogna läsare =)

1 kommentar:

Tomas Andersson sa...

Ebba och Didrik ska ses här också.

Smileysar är grymt svårt att låta bli. Jag försöker begränsa mig till ett per meddelande om det inte är för långt sådant =)

"Hur eller hur" är ett bra uttryck. Känns kanske lite 80-tal bara. Själv önskar jag folk kunde säga "Lägg ägg" lite oftare =)