lördag, juni 16, 2007

Ballerina & kompisbegär

Sitter i soffan nu med min lilla ängel, äter onyttigt och kollar på film. Eller jag kollar inte så noga, tycker inte den är så intressant efter 75:e gången ;)

Men nu kan hon iaf sitta still efter att hon varit iväg och lekt med en kompis, är ett evigt tjatande om dessa kompisar nu! Värre lär det väl bli när hon börjar skolan med.

Em har väldiga kommentarer om hur jag äter ballerina, för mig finns det bara ETT sätt ;) Nämligen att ta bort överdelen och äta den först, för att spara det godaste till sist!! Hon däremot tar hellre bort överdelen med nougaten kvar i och äter den "äckliga" underdelen först... hur gör du tro? ;) LOL *övertrött*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gör som Em, äter den "äckliga" underdelen (dvs chokladdelen först) och sen äter jag den ljusa ringen med nougaten kvar i sist :D