fredag, juni 29, 2007

Blir ju bortskämd!

Även idag fick jag rosor, fast nu personligen istället. Vad säger man? Lite desperat kanske det kan verka, fast just i detta fallet känns det inte så... känns bara.. ja jag vet inte. Var kul att få träffa JoT iaf, så söta så :)

I morgon blir det att åka iväg till O-hamn då min morbror fyller 40. Men blir lugn tillställning, är ju inte särskilt många i min släkt som dricker alkohol direkt.

Fick biljetter till The Ark på jobbet idag, lite kul att jag och E var de enda sommarjobbarna som fick det ;) Kan ju bero på att vi är på kontoret iofs.

Var verkligen lugnet före stormen igår på jobbet iaf, har haft så sjukt mycket att göra idag. Men jag trivs så bra så.. :)

Sakta mina steg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, ursäkta ja tråkar dig med frågan, men jag har ju ingen dator o därför ingen msn, så ja tänkte bara höra hur det har gått för Pernilla?

Anonym sa...

Hej du raring!
Så det är här du gömmer dig...*ler*...!
Hoppas du mår bra och att du njuter av sommaren!
Vi hörs väl!
Jättekramen
//Lilla Nina