måndag, juni 04, 2007

Helgen i sin helhet

Då är sista dagen på LIA:n avklarad, har varit ett bra ställe om man ser till arbetsuppgifterna. I fredags var vi ute och åt, fick paket (spelet "Upp till bevis"!! :)) och sen åt vi massa gottigt innan dagen var över. Kul!

Kvällen spenderades tillsammans med Em o P. Spelade spel - åt pizza och kollade på film. Har äntligen fått se Göta kanal 2 nu, har visserligen inte ansträngt mig så mycket för att se den tidigare men iaf ;) Hyrde The Prestige med, men både P och jag somnade efter halva filmen, glömde ju självklart lämna in båda filmerna på lördagen. Så fick betala igen, även för den film jag inte ens hunnit se hela! Grrr..

Har fått höra att den ska vara grymt bra annars, så får väl ta ner den eller ta och hyra den igen när jag är lite piggare =)

Lördagen spenderades åt städning, bus o mys med Em. Var iväg och köpte lite nya blommor som jag tänkte jag skulle fixa någon dag. Söndagen gick i samma anda, städning låg på schemat även då.. såg inte mycket av Em under dagen då hon var iväg och lekte med grannbarnen hela tiden. Framåt eftermiddagen ringde "min andra P" och frågade om vi ville titta in, så sagt och gjort.. vi åkte dit och hjälpte till med att fixa inför att "m" skulle komma dit. Blev kanonfint i "mysrummet", ja hela huset är fint.. men i det rummet skulle jag kunna sitta länge =) Bara elementet som är felplacerat ;)

Hade kanonont i fötterna när vi väl kom hem igen, är inte van att stå upp så länge! =) Väl hemma så hittade Em inte sin "kisse", har verkligen letat överallt, men han är puts väck =( Tur att hon var så trött, annars hade hon nog inte kunnat somna. Har letat en hel del idag med, men han finns inte. Var iväg till grannen och frågade där med, men inte heller där. Kanske glömde hon den på lekplatsen och någon annan hittade han? Men hoppas att vi hittar den när vi minst anar den, visserligen vore det bra för henne att vänja sig av med den.. men även jag tycker det är tråkigt om han är borta.

Åh vad trist det är att vänta på ett mail.. vill veta nu ju! =) För att se om det blir någon bakelse eller inte.. ;)

Inga kommentarer: