måndag, juni 11, 2007

Första dagen på jobbet

Måste säga att jag trivs jättebra med personalen, verkar vara ett glatt och trevligt gäng som skämtar hej vilt med varandra. ;) Däremot känner jag mig mest förvirrad gällande arbetsuppgifterna just nu, men jag antar att det kommer släppa efterhand.

Var riktigt trött idag när jag tog bussen hem, höll på att somna på bussen. Men då jag skulle hämta Em efter så var det bara att hålla sig vaken, annars hade jag nog hamnat i Kalmar. =) Väl hemma började vi fixa med maten, kycklingwok - vilket var uppskattat! =) Var iväg till statoil med för att köpa biljetter till cirkusen som är på söndag, inte för att jag tycker det är så mycket att ha. Men man måste ju ställa upp för barnen ibland med =)

När jag väl var klar med duschande, sagostund, diskning, tvätt osv osv var klockan redan halv 9! Nu blir det snart att varva ner med lyxfällan och sen sängen med en bok, fast betvivlar att jag kommer läsa speciellt mycket. Puh..

2 kommentarer:

Maria sa...

Halloj
Hoppas det är behaglig temperatur där du jobbar..det är det mest på bussarna här i Lund..
ikväll ska vi på visning, få se vad vi tycker om den..

här är det varmt, vi sov halva natten ute på balkongen och hade tvärdrag, men tyvärr vindstilla..men svalt och skönt var det på morgonen. =)

Anonym sa...

hehe är du en sån som frågar en "uppenbart arbetsklädd" person om denne jobbar där? nåja det är ju inte jobbigt att bli frågad det men ibland är det bara för många gånger om dagen. Ha det gott, kram E