onsdag, juni 27, 2007

Snacka om förvirrad..

Känner mig helt väck idag och det har nog visat sig ganska tydligt oxå. Har gjort en massa småtabbar hela dagen och fått veta mer saker som gör allt förvirrande.

Jag lyckades iaf att ta mig hem och gick som vanligt för att hämta Em. Precis när jag ringt på dörren hos dagmamman kom jag på "FAN, S har ju hämtat henne idag". Hon skulle på inskolningssamtal (lägga upp tiderna) vilket S tog ansvaret för nu när jag precis börjat jobba. Kände mig ganska dum när dagmammans man väl öppnade, för jag kunde ju inte bara springa därifrån direkt ;)

Jag som alltid brukar ha koll på tider hit och dit, både S och mina, har gått över till att ha NOLL koll. Kan inte skylla på jobbet heller, utan det har varit såhär de senaste månaderna. Börjar glömma bort viktiga saker och minnet har det bara blivit värre och värre med, känner mig riktigt senil.

Får snart ta fram min almanacka och skriva upp ALLTING, eftersom minnet mitt sviker mig allt mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det fenomenet, har med alltid varit hyper välorganiserad men av div traumatiska händelser måste jag med tillämpa en almanacka, men för min del har det blivit bättre o bättre med tiden. Lycka till, Kram E