onsdag, juni 13, 2007

Trött tröttare tröttast..

Nu är det snart dags för sängen här! Men då vissa tydligen tror att jag har dött när jag inte skrivit på två dagar, så är det väl bäst att få ner några rader.

Är som de flesta antagligen förstår mycket tankar kring jobbet just nu, trivs fortfarande jättebra! Men är trött om kvällarna, så ikväll ställde jag mig och lagade mat för X antal dagar framåt. Skönt att slippa stå och laga mat imorgon när jag kommer hem, kan istället lägga den tiden på att umgås med Em. Men jag har ont i fötterna kan jag lova, var klar med alla hushållssysslor runt 22. Har stått hela dagen i stort sett, då vi varit mycket på lagret på jobbet idag. Aj aj aj..

Måste in och handla (kläder o div saker) någon dag, är vissa saker som jag behöver få iväg. Känner mig rätt kass just nu, men jag hittar inte tiden till det. Men det kommer väl någon dag det med.. =)

Nä, nu går ögonen i kors här. Gonatt..

Inga kommentarer: