torsdag, juni 28, 2007

10 röda rosor..

..hängde det på dörren idag när jag kom hem. Är ju inte varje dag man får det direkt. Går fortfarande runt och småler för det, även fast jag inte vill det. Men är väl som han säger där, att han inte ger sig i första taget.. Vi får väl se vem som får rätt där.. :) Gulligt var det iaf, det kan jag väl ärligt erkänna, även att det tar emot.

Idag har det varit hur lugnt som helst på jobbet, men det är väl lugnet före stormen eftersom det är väldigt mycket som ska bokas ut imorgon. Vecka 28 kommer bli väldigt hektisk även den, då de över överbokade med 100 ton! Härligt...
Var en sommarjobbare idag som bad om att få papper om ledighetsansökan, för han skulle minsann ha ledigt vecka 30-31. Trodde jag skulle tappa hakan när jag hörde det!! Det värsta är väl att om han inte får ledigt så kommer han säkerligen att sjukanmäla sig. Det är de veckorna han behövs som mest dessutom, men man får väl hoppas att personen har lite mer vett än så! De var iaf glada på kontoret över att de inte haft något strul med sina sommarjobbare ;)

Nu är det dags att natta Emilia.

PUSS O KRAM

Inga kommentarer: