söndag, juni 24, 2007

Midsommar

Då är midsommar över ännu en gång. Var från början inte det minsta sugen på att åka till Öland, men det var där vi efter många om och men tillslut hamnade, åtminstone igår. :)

Hade tänkt åka redan på torsdagen, men då N skulle komma ner på fredagen så bestämde jag mig för att vänta in honom. Men han lyckades med att krocka precis utanför mitt, efter att ha kört 35 mil innan. Är det lagen om alltings jävlighet tro? Vi kände inte direkt för att ta bussen och släpa med alla grejer, så vi stannade hemma. Framåt kvällen åkte vi med R till hans bror, kan inte påstå att jag hade särskilt trevligt. Bland vissa personer blir jag väldigt tyst och de var såna personer som jag hade svårt för att prata med, det märktes dessutom tydligt att de tyckte detsamma. Att N sen satt på msn hela tiden gjorde ju inte saken bättre, oförskämt!

Igår åkte jag och en nykter R över till Öland iaf.. hade bestämt träff med några stycken så hade ganska trevligt. Träffade på en gammal festarkompis från högstadiet, eller vad man nu ska kalla honom. Hornborg kanske säger en del för vissa? :) Var kul att träffa honom, med tanke på att det säkert är 10 år sen jag såg honom senast. Riktigt stockholmsdialekt hade han lagt på sig, men annars var det väl typ samma som innan. :)

Träffade E där med som följde med hem då han skulle vidare mot Norrköping sen, var 2 år sen jag träffade honom så det var riktigt trevligt.. :)

Överlag har jag iaf haft det trevligt, fanns ju en del som blev lite överdrivet fulla kanske.. tur att man inte är sån ;)Röksugen har jag däremot varit, något extremt. Men jag rökte inte, fast var tvungen att fråga R idag om jag drömt att jag rökte eller om jag verkligen rökt.. ;) 6 månader på tisdag, det vill jag inte förstöra!! Hoppas bara på att suget lägger sig snart och att jag inser att det heter jag _vill inte_ röka och inte fastnar i det _får inte_. Fanns ju trots allt en anledning till att jag slutade..
Det hade dessutom varit kul att få dansa kring en midsommarstång, men det hanns inte med.. Någon som vill fixa det åt mig såhär i efterhand tro? ;)

Nu är det dags för en ny arbetsvecka och imorgon kommer snuttan.. Mys :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hrm gumman... vem är alla? Fattar nada! Känns som om det är evigheter sen vi språkade! KRAM