torsdag, juni 07, 2007

Årets första dopp! =)

Helt underbart skönt var det. Men visst, det tog ett tag innan jag kom i. Kärringdopp som vanligt.. gick ner lite på stegen och sen slängde mig i.. efter att ha fångat många krafter ;) Blev lite puschad av någon gubbe som satt på bryggan och tjatade på mig oxå. HAHA!

Men tillslut så dök och simmade jag som vanligt! Ett flertal gånger blev det. Kändes som 17 grader kanske, men enligt vissa källor var det tydligen 19 grader i går kväll (på ytan).

Har haft en jättebra dag iaf, bestämde mig för att springa iväg på dagen för att köpa mig ett par crocs (som alla andra), ville ha pink - men fick bli fuchsia. Men nu sen jag kom hem så har jag hittat ett par vita som jag vill ha!! =)

Efter det tog jag bussen till Nabben och anledningen till att jag åkte dit (som flertalet frågat om) är för att det från bussen är närmre att gå och för att det är mycket bättre där än på oknö, enligt mig =)

Har legat och löst korsord, läst och badat som sagt. Har dessutom lyckats med att ligga mycket mer på mage än på rygg. Vilket jag brukar vara duktig på, så gör riktigt ont att sitta och ligga nu. Detta trots att jag köpt sollotion, faktor 25!! Hoppas bara att jag kan sova inatt. Blir troligtvis att tillbringa några timmar vid stranden imorgon med, likaså i helgen.. så hoppas på fint väder nu! =) Man måste ju passa på innan ledigheten är slut.

1 kommentar:

Maria sa...

Igår hade det varit skönt att bada, det var varmt i Lund och det kommer bli minst lika varmt idag..