tisdag, juni 05, 2007

JAAAAAAAA

Underbara dag!
Eller den känns visserligen inte så underbar. Är glad å ena sidan och andra sidan orolig, trodde det skulle gå bra för henne nu, men jag trodde tydligen fel.

Jag börjar förstå vissa mönster nu, mer än jag gjorde tidigare. Varför hon alltid hade så bråttom, varför hon stannade kvar där hon gjorde. Går hon tillbaka nu så kommer det att bli hennes undergång! Tycker så synd om henne, vet att hon har kämpat, eller det är iaf vad hon visat utåt. Samtidigt är jag arg på henne, något grymt arg! På samma gång känner jag igen mig själv i henne, att alltid ha osäkerheten om vad som är rätt eller fel där. Att hela tiden känna saknaden efter något som man inte vet vad det är, när problemet bara sitter hos en själv.

Lilla lilla *******. =(

Men på toppen av allt det här, så ligger alla mina AVKLARADE tentor! Tror inte ni kan ana hur det känns. Men inga fler salstentor, inga fler hemtentor, inga fler examinationsuppgifter!! Love it... =)

Bara exjobbet som är kvar iofs, men det känns mest bara kul =)

Funderar på om jag ska åka iväg till Västervik imorgon eller inte, skulle vara kul att träffa Diva och få se deras hus.. Lutar nog mot det, men får se som sagt.

Slö jag är idag, har legat och pratat telefon hela förmiddagen, kanske är dags att ta sig upp och göra lite nytta snart? ;)

Inga kommentarer: