måndag, juli 02, 2007

Äntligen fått träffa Nora

..tre veckor har hon hunnit bli nu. Träffade henne visserligen en snabbis när de åkte hem från BB. Så mysigt så att träffa henne, man blir ju alltid lite sugen på litet.. Men det får vänta, kan ju vara bra om man träffar något vettigt "pappa-material" först. :)

Var kul att träffa resten av familjen igen oxå, även att jag varit väldigt off hela dagen. Lär väl inte bli särskilt ofta framöver kan jag tänka.

Nähä, nu är det dags för sängen och så får man väl hoppas på att mitt humör är bättre i morgon än vad det varit idag. Usch säger jag bara. Hade lätt kunnat slå till första bästa person. Om jag bara vetat varför jag varit så arg, men troligtvis beror det på mina dåliga sömntider. Men det blir det ändring på framöver som tur är. :)

Bye bye..

Inga kommentarer: