fredag, januari 12, 2007

Trött Tröttare Tröttast

Känns som jag skulle kunna sova bort hela dagarna nu.. det spelar ingen roll om jag sovit 8 eller 12 timmar, jag går runt och gäspar lika mycket dagen efter iaf. Om det vore möjligt hade jag för tillfället velat bo i min säng... jag som brukar va så rastlös annars och ha jättesvårt för att somna om har gått över till att somna om hur lätt som helst.. Vad händer med mig?
Är det de här tråkiga vädret som gör det, eller är det ännu en påverkan efter rökstoppet?

Nä, dags att dra sig iväg här så jag hinner med att lämna snutt innan jag ska till skolan. Om jag lyckas hålla mig vaken vill säga. =)

Krams..

2 kommentarer:

Miffolurva sa...

hehe menade mest att sånna som bor kring sthlms området för ouppfostrade..*L* eller inte lika öppna och framåt, smålänningar har ja inget emot..*L*

Miffolurva sa...

måste skriva igen..*L* Ja håller med, e så otroligt trött har somnat o sovit flera timmar varje dag efter jobbet samt sova hela natten sen...hua