tisdag, januari 09, 2007

Jobbig dag..

idag, inte så att jag är nära att gå och köpa cigaretter direkt, men har svårt att få bort tankarna ifrån cigaretter. SUCK!

Men ja...

I have been quit for 2 Weeks, 5 hours, 20 minutes and 7 seconds (14 days).
I have saved 477,86 kr by not smoking 284 cigarettes.
I have saved 23 hours and 40 minutes of my life.
My Quit Date: 2006-12-26 10:21

Dags att fortsätta plugga igen innan det är dags att fixa mat..
Hittade ännu en lapp idag när jag gjorde lunch, undrar hur många han skrivit egentligen. =/

Kramar..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte om jag vill berätta det egentligen. MEN i går då det för övrigt var en månad för mig så var jag sååå röksugen och hade jag inte varit så stark inom mig så hade jag nog rökt... Tittade i alla fall på ciggaretterna som jag slängde in i skåpet för över en månad sen (fullt paket)... Men haha jag vann över suget den gången med. KRAM