måndag, januari 22, 2007

Duktiga jag.. =)

Snart 1000 kr, undrar dock vart de pengarna tagit vägen? =) Ändrade för några dagar sen till det priset som är på cigaretterna nu, därför kom det upp i 1000 lite fortare.

I have been quit for 3 Weeks, 5 Days, 23 hours, 34 minutes and 34 seconds (26 days). I have saved 992,24 kr by not smoking 539 cigarettes.
I have saved 1 Day, 20 hours and 55 minutes of my life.
My Quit Date: 2006-12-26 10:21

Vad händer annars då? Ja, skolan tar väl upp en del tid, inte så mycket som den borde iofs. =/
Min lilla snutta växer som vanligt, idag ska hon få börja på Lek&Plask igen på vattenpalatset. Så hon är nog troligtvis eld och lågor just nu. =)
Gillar dock inte att det ska börja 18:20, förstör ju hela kvällen där med planering för mat, barnprogram och saga. Men det handlar ju bara om 8 veckor och hon får ut något bra av det så får väl stå ut med det ändå.

Usch vad grinig jag känner mig idag. Är trött på att sängen är så skön när jag MÅSTE plugga. Är trött på att hon lyser med sin frånvaro. Är trött på det mesta idag.
Varför kan man inte bara hoppa över vissa dagar och radera sånt man inte vill ha med sig? Allt är bara så fel nu.

*SUCK*

1 kommentar:

Musawwir sa...

Congratulations on quitting. I quit 8 years ago after 30 years of three packages a day.