måndag, januari 01, 2007

Gott Nytt År

Var länge sen jag hade en såhär rolig nyårsafton. Hade planerat väldigt mycket iofs, men allt blev bara så lyckat. =)

Festen var hemma hos en Pelle i V-vik, gissa om jag vart chockad när jag först fick se honom. David W upp i dagen, det var nästan äckligt. Men som tur var så var personligheten allt annat än lika, annars vet jag inte om jag hade velat stanna kvar. Jag vet att de flesta av er inte vet vem det är. Men ni som vet förstår mig troligtvis? =)

Massa lekar blev det, god (men stark) mat, trevligt sällskap och ett glatt humör i stort sett hela kvällen. =) Jag överreagerade väldigt över en sak i slutet på kvällen (runt 2-tiden), vilket ledde till att jag och svågern blev lite osams och gjorde att jag åkte hem tidigare än jag tänkt. Men detta är nu utrett och med tanke att jag hade så roligt innan så kan jag lätt ha överseende med att spendera några kalla timmar utomhus.. Så såg jag dessvärre inte på det just då, men om några veckor kan jag nog skratta åt det med. =)

Tråkigt bara att tiden gick så fort, började festa redan vid 14-tiden. Satte igång med lekar nästan direkt och höll på tills halv 12. Då någon meddelade att det var dags att gå ut, kändes verkligen inte som att klockan var så mycket då. Men det bevisar ju iaf att vi hade roligt. =)

Kan skriva mer om lekarna sen när jag har lite papper att gå efter, bilder kan säkert komma senare med. Då kameramannen skulle fixa skivor till oss alla sen. =)

Kände ett sånt otroligt lugn vid 12-slaget... verkligen njöt av att få vara fri igen, samtidigt som jag saknade någon att mysa med =). Visserligen fanns det ju en där som var lite väl närgången ibland, men tyvärr var det fel person! ;) Hade även känslan av att detta kommer att bli ett toppenår, ett rökfritt sådant. =) (hoppas jag) Jag klarade ju nyårsafton, riktigt stolt över det faktiskt. Växte flera km.. =P

Är duktigt trött idag, men är ju ledig en vecka till så.. =)

Hoppas ni andra hade trevligt när ni firade in det nya året.

KRAMAS

2 kommentarer:

Wolf sa...

Hoppas du inte fick nån köldskada under morgontimmarna... isf är d ju bara o stämma kärringen inne på aktuen ;)

hoppas de nya året fortsätter i en positiv anda =)

Anonym sa...

Tur att du hade kul på nyår... Vad då akuten? Kram