fredag, januari 19, 2007

Kopierad från P =)

Har tråkigt..

Körkort: Ja
Bil: Nej
Matservis: Nej ingen komplett
Soffbord: Ja
Ica-kort: Ja
Hemförsäkring: Ja
Eget boende: Ja
Fast inkomst: Nej, får från csn.
Köksbord: Ja
Finglas: Nope
Betalkort: Ja
Toarullehållare: Ja
Duschdraperi: Ja
Barn: Ja, Emilia född -01
Sambo/make/maka: Nej, nej, nej
Spelar Bingolotto: Var många år sen.
Tippar på lördagar: Nope
Internetbank: Japp
Organiserat skafferi: Jag hittar iaf
Färsk mat i kylskåpet: Kylskåpet börjar bli rätt tomt nu faktiskt.
Slänger dina håliga sockar: Ja när jag har några!
Går på reklamer på tv: Det händer
Har fläckbortagningsmedel hemma: Japp
Pensionsfond: Nej, har inte mer än det som sparats när jag jobbat.
Sopsorterar: Det är nog rätt dåligt med det
Prenumerar på någon dagstidning: Nej
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Ursäkta men jag är 26 år! =P
Letar middagstips: Ibland
Blir arg när skorna inte står på sin plats: Det händer
Får majoriteten av post i räkningsform: Ja
Har en stavmixer: Nej, gav bort den då jag aldrig hade använt den. Den hade då samlat damm i 6 år!
Äter söndagsmiddag: Njä, är precis som alla andra dagar då
Försöker att inte svära: Är nog dålig på det
Sorterar tvätt: Ja
Har en krok i badrummet märkt "Gäster": Nej
Mobilabonnemang: Ja
Hemtelefon: Ja
Veckohandlar: Handlar när jag behöver
Medlem i hyresrättsföreningen: Nej
Gardiner: Ja
Dukar: Det är dåligt med det
Överkast: Inte sen jag bytte säng
Kuddar för prydnad: Nej
Fler än 5 kryddor hemma: Haha, ja!
Fruktskål: Nope

Inga kommentarer: