fredag, januari 05, 2007

Böcker

Idag har jag legat i sängen i stort sett hela dagen, dels för att jag inte orkat så mycket mer och dels för att jag känt mig lite off.

Passade på att gå ut på bokus innan för att kolla igenom deras pocket-böcker och som vanligt kunde jag inte låta bli att köpa. Detta trots att jag har hur många böcker som helst att läsa redan! Beställde några böcker som aldrig blev av att jag köpte för några dagar sen.. plus några till..

Vill gärna ha boktips med, alltid kul med nya författare. =)

De jag köpt denna gång är:



Ska snart ta och lägga mig och läsa lite tills filmen "Mannen som slutade röka" är nere. Haha, låter som jag är helt besatt av rökning.. men skrev om den filmen med en på msn och vad jag kommer ihåg från när jag såg den senast var den rätt rolig. Så blev sugen att se på den.. =)

Hoppas ni andra får och har en trevlig helg.
Kramar

Inga kommentarer: