fredag, januari 26, 2007

Rulla fram

Det är väl något jag lär göra snart om jag inte slutar äta allt skräp.
Sen jag slutade röka är jag konstant hungrig, troligtvis för att allt smakar såååå gott nu. Hade lätt kunnat sitta och äta hela tiden om det inte hade varit med tanke på vikten. =)

Men får väl hoppas att jag skärper till mig snart, fast det har visserligen gått 1 månad sen jag slutade nu och än så länge har jag inte gått upp något. =)

En månad idag, 622 cigaretter mindre, 1147 kr rikare.. helt otroligt vad stolt jag blir. ;) För er kanske det inte är så stort, men det är det för mig. Ni tycker säkert att det jobbiga borde ha gått över nu, men jag ställs fortfarande inför jobbiga situationer som ni själva har läst.
Och även om ni tycker det är fjantigt, så gillar jag att få höra hur "duktig" jag är. =P

Helt sjukt vad det snöar ute idag, det bara vräker ner här! Så i helgen blir det nog en massa pulkaåkande, förutom på söndag då snuttan ska på kalas igen.

Det är redan nu en väldig massa prat om när hon fyller 6 år. Vilka som ska komma på hennes kalas, hon har bestämt att hon ska ha både "lillkalas" och "storkalas" som hon säger och har flera gånger skrivit upp namnen på de som ska komma. Lilla duktiga snuttan. =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja gumman du är duktigt men det vet du ju... =) Det där ätandet försvinner snart, jag var likadan! Dock trodde jag att det berodde på graviditeten och inte att jag slutat. Nä hoppas vi syns i morgon gumz. KRAM

Micke sa...

Oj, hur går det med sluta röka? känner du inget sug?
hehe jag tycker man ska äta så mkt man bara orkar :) skit i fall man rullar fram eller ej..mat är gott :)

Miffolurva sa...

Japp Gia är en duktig astrolog. Nja du kan ju vara en skytt men ha olika planeter i olika andra tecken.. fråga mig inte hur hehe.. jag är typisk vädur-fisk eller nått sånt..hehe. Jo men Otåligheten ligger väldigt nära väduren..*L*

Du är så bäst som lyckats sluta röka så länge. Många kramar till du. Kram E