tisdag, januari 16, 2007

Konstig enkät.. =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 19, rad 14 - vad står där?
"När Frodo gång på gång är vänlig mot honom ändrar Gollum plötsligt karaktär från den ondskefulle, svekfulle, opålitlige varelsen till Sméagol." (Från Annika Doppings bok Rökfri =))

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Nattduksbordet

3. Vad var det senast du såg på tv?
Någon film på fyran tror jag.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11:05

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Grannarna över som håller på och hoppar eller något.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår när jag var och köpte glass och choklad på statoil. =)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag läste på AlltForForaldrar.se

8. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Det gjorde jag säkert, men ingenting jag minns.

9. När skrattade du senast?
Tror inte jag hunnit med att skratta idag ännu, så måste nog varit igår.

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter och en tavla.. hmm..

11. Har du sett något konstigt på sistone?
Isf hade jag nog kommit ihåg det.

12. Vad tycker du om den här enkäten?
Speciell, minst sagt. =)

13. Vilken vad den senaste filmen du såg?
Human Trafficking

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hus, bil, kläder, möbler och en ny kropp kanske? ;) Nej, men seriöst, det är nog inga problem att komma på saker att lägga pengarna på.

15. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Jag har fått finnar på hela kroppen sen jag sluta röka... uscha.. (lite överdrift kanske..)

16. Tycker du om att dansa?
"Jag dansar aldrig nykter...." Nej, så illa är det väl inte.. men skulle nog behöva gå några danskurser kanske, för det är ju trots allt kul när man kan! =) (Ännu en sak som så många kanske inte vet(?), är att jag gick på folkdans när jag var yngre och det var faktiskt riktigt kul! =))

17. Vad skulle ett barn heta, pojke resp. flicka om du var gravid nu?
Oj, finns ju massa fina namn..
Pojke: Jakob, André, Alexander
Flicka: Isabelle/Isabella, Maja, Ebba
Kan nog fortsätta i en hel evighet, så det får räcka med de där. =)

18. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej, det tror jag inte.

1 kommentar:

Miffolurva sa...

cool, ja norpar denna..hehe