torsdag, januari 25, 2007

Blodgivare

Jaha, då är man godkänd som blodgivare. Fick min första tid idag, men då det är en massa regler man ska följa så måste jag vänta ca 3 månader till innan jag får ge blod, så fick så glatt ändra tiden.
Tur att man inte måste uppge anledning, skulle nog bli lite jobbigt för folk som hamnar i såna situationer ofta isf. Haha. Fast å andra sidan kanske de inte blir blodgivare heller? =)

Känns bra att veta att det inte var något större fel på min kropp iaf, hehe..

Nej, om man skulle ta hand om köket som ser ut som ett slagfält nu. Om jag klarar av att stå upp dvs, har sån grym mensvärk idag, men skiten kommer ju aldrig. SUCK!

Kram kram

2 kommentarer:

Miffolurva sa...

Åh va skoj, skulle jag med göra om jag fick. Men jag då är inte godkänd. Well well, tur någon tar tag i sånt. En Eloge till du. Kram E

Anonym sa...

Jag är för feg för att göra det... Men du är duktig... =) KRAM