fredag, december 29, 2006

För mycket tid?

Vart ska jag göra av all tid som jag inte slösar bort nu? Är så grymt rastlös så det finns inte, har till och med fixat ordning i min klädkammare och burit ner saker till källaren.. DÅ har man tråkigt!! =)
Har även funderat på om jag kanske skulle börja sticka eller virka bara för att ha något att göra med händerna... kan ni tänka er en mer rolig syn? ;) Jag som inte ens vet hur man gör, LOL!

Nej, men allvarligt. Det händer att jag kommer på mig själv med att tänka "ska nog börja röka igen så jag har något att göra" HAHA! Så frisk är jag..

Men så enkelt ger jag inte upp, never ever! =)

Ska snart ta och packa det jag ska ha med mig imorgon, sen får jag väl ta hand om disken, damma kanske vore bra med (men fortfarande tråkigt!) och dammsuga.

Fast troligtvis blir det nog så att jag tänder alla ljus i vardagsrummet, gosar ner mig i fåtöljen med någon bra bok eller korsordstidning. För jag antar att det som vanligt inte är något vettigt att ha på tv?
Sen får jag fortsätta klaga imorgon på att jag inte har något att göra, detta trots att "diskberget" fortsätter växa (då har jag ändå diskat flera gånger idag redan, så handlar bara om några få tallrikar nu). Det jag menar är att saker att göra finns nog alltid, frågan är väl snarare hur roligt man tycker det är..

Oj, vad svamligt det här blev. Men orka använda hjärnan, är duktigt trött som det är ändå efter träning idag för första gången på några månader. Lär nog ha träningsvärk så det heter duga imorgon..

KRAMS

Inga kommentarer: