måndag, december 11, 2006

Splittrad

Helgen i sin helhet har varit väldigt splittrad, det är även så jag känner mig för tillfället. Å ena sidan känns allt jättebra, samtidigt som allt bara känns helt åt helvete fel. Orkar inte med några lekar just nu, ändå sätter jag mig själv just i en sån situation.. till vilken nytta?

Hinner/orkar inte gå in på några detaljer just nu då jag snart ska iväg till skolan och om jag känner mig rätt så skulle jag kunna sitta och skriva om allt i en hel evighet och bara svamla till det.

För att klargöra en sak som vissa verkar ha missuppfattat:
Jag ska inte säga upp kontakten med min mamma, jag älskar henne och vad hon än gör är hon alltid min mamma! Sen att jag inte tycker om hennes beteende är en annan sak. Jag orkar inte se henne _just nu_, samtidigt som det känns som att hon behöver mig som mest nu. Men det är inget kul att ge när hon sårar en gång på gång. =(

Födelsedagen var väl okej, inledde den med tårar, men blev lite bättre sen iaf. Mina tankar var väl inte direkt på rätt ställe, men det kunde ha varit värre.

Gårdagen var hmm, trevlig? =) Mer än så får ni inte veta, det är bara för speciella öron/ögon.. =P

Nu måste jag rusa så jag hinner med bussen.

Kram

2 kommentarer:

Miffolurva sa...

Åhhh ja vet precis vart du kommer ifrån vännen. Om du läste bloggen där jag skrev "hur...ska jag prata med dig" så handlade det med om min mamma, orkar inte se eller lyssna på henne, men nu är det säkert också så att hon behöver mig.

Och japp, jag ska sniffa bebbe när jag kommer till tuna..ska åka dit över julen.

Ha det så bäst och ta hand om dig och dina, och grattis i efterskott.

kram E

Wolf sa...

du är ju expert o säga saker speciefiak saker utan o säga exakt vad de rör, måste vara jobbigt för dem som inte vet nå mer :P