lördag, december 09, 2006

Det är MIN dag idag. ;)

Har haft Pernilla hos mig här ikväll, var jätteskönt med lite sällskap med tanke på att mitt humör efter dagens händelse inte har varit på topp. Fattar inte hur man kan sjunka så lågt...

Vi har iaf kollat på film, de vi såg var

Like minds: Jag slumra visserligen till en stund under filmen, men i det stora hela tycker jag den var helt okej.

She´s the man: Jösses vilken rolig film, vi låg och skrattade ikapp när vi såg den. =) Även att det är en sån film som man vet redan från början hur den ska sluta så rekommenderar jag den.

Är de fler som har 3 som abonnemang till mobilen förresten? Har ni oxå haft problem med att skicka sms idag? Jag får upp att det inte kan skickas hela tiden, grymt störande!

Nä, nu ska jag lägga mig och sova här så jag orkar med morgondagen.
KRAMAS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen.. =)

Låter som en trevlig kväll ändå och JA jag har haft problem med att skicka sms.. grymt störande.. =(
Hade du vart närmare hade du gärna fått en stor kram. =)

Wolf sa...

ej skickat nå sms så vet inte... hoppas löser sig

lät som en trevlig kväll, hopas du mår lite bättre... kram