söndag, december 03, 2006

GÄSP!

Att man kan bli såhär trött av att baka trodde jag ju inte. ;)

Har hållt på typ hela dagen här idag, så har bakat både lussekatter och muffins för första gången i mitt liv. De går faktiskt att äta, även att jag har smakat godare och sett såna som ser mindre missbildade ut. ;)

Började med att handla vid halv 11 typ och var klar med allt för kanske två timmar sen. Tog ju en evighet att få ordning på köket som såg ut som ett slagfält sen.

Men har haft roligt idag iaf, mycket tack vare radion, har gått runt och sjungit och dansat samtidigt som jag bakat. Knäpp som jag är. =)

Frostat av frysen har jag gjort med, var nog tur det, då jag passade på att slänga en del saker där i med. Annars hade jag aldrig fått plats med ca 60 lussebullar och 40 muffins, eller hur många det nu blev.
Och så har Pernilla mage att klaga över att hon har en liten frys, när jag har hälften så stor.. ;)

Men nu ska jag stänga ner här och försöka läsa lite, troligtvis lär jag nog inte ens hinna läsa en mening innan jag somnar, för ögonen går i kors redan nu.

På tal om annat, så fick jag idag reda på en sak jag kommer få när jag fyller år. HAHA, sa till gumman att jag funderade på att åka till Ikea för att köpa en lampa jag varit sugen på ett tag. Haha, svårt för henne att vara tyst då kanske.. =P

Ha nu en så trevlig kväll ni kan utan mig.. ;)

Gonatt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va grymt duktig du har vart idag... Så duktig hade inte jag orkat med. ^^

Micke sa...

hehe, så du menar att min humor inte är på topp?
lägre än den får man fan leta efter..
-m