måndag, december 04, 2006

IDIOT!

Kan du låta mig vara nån gång eller, jag vill INTE ha några sms från dig och jag skiter fullständigt i vad du har drömt om och hur du mår. Det spelar ingen roll hur många sms du skickar, för jag svarar inte ändå! För i min värld finns du inte längre.
Visst, vi hade många fina stunder, annars hade jag aldrig stannat så länge som två år. Jag är glad att jag äntligen fattade att din svartsjuka och ditt kontrollbehov inte var normalt, för nu har du visat vad du egentligen är för person!

Antar att det är du som har roligt att ringa på skyddat nummer flera gånger med, för att lägga på så fort man svarar...

Skaffa dig ett liv för fan och låt mitt va!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Säger bara ett ord: Polisanmälan.

Wolf sa...

Tragisk människa... :/

Miffolurva sa...

Ja polisanmäl isch. Ta hand om dig gumman. Kram Ms E

Anonym sa...

Ja gumman det är dags för polisanmälan igen....

Anonym sa...

kan bara hålla med...