tisdag, december 12, 2006

Mitt liv.. =P

Du som ville se kort från lägenheten och klänningen jag ska ha på nyår, var så god att bli besviken. För alla kort är suddiga värre, så kan det bli när man inte har någon digitalkamera. =/ Men jag får mig iaf lite välförtjänt paus i pluggandet, det tackar jag inte nej till. =)




(Med Emilias rum direkt till vänster, vardagsrum till vänster, sovrum rakt fram, kök till höger och badrum direkt till höger.)


Emilias alltid lika städade rum.. =P

Vardagsrummet sett från olika håll.. =P Och JA, det blir papper & böcker överallt när man sitter och pluggar. =)







Sovrum


Köket


Badrum

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du bor så fint gumman... =) Hoppas det går bra med pluggandet! Jag sitter här och har "pausat" från min städning... Tänkte få upp tomtarna i dag... Kramen

Anonym sa...

Glömde säga att klänningen ser jättefin ut! =)

Anonym sa...

Fin lägenhet var det..
och klänning =)

Ha det gott
kram Maria

Wolf sa...

Se där ja... lägenheten ser ju helt okej ut... min har du ju redan sett :P

o klänningen blir super :D