måndag, december 04, 2006

Härligt

Den riktiga Johanna börjar komma tillbaka vad gäller tider iaf, visserligen bara gått två dagar nu, men jag ska nog minsann se till att det håller i sig.
Ville inte ens slänga ut mobilen när alarmet på den ringde i morse, känns bra. ;)

Har nu en hel halvtimme kvar innan jag måste gå härifrån, då har jag både hunnit med att äta min grötfrukost (havregrynsgröt m. linfrön i & mjölk och knäckebröd med makrill på) och duscha.

Det är nog svårt att hitta något som slår att vara uppe tidigt på morgonen OCH vara pigg samtidigt. Fortfarande mörkt ute och helt tyst i huset... me like.. =P

Idag får jag träffa min älskling med, har saknat henne så!! Fast hon ska bara vara här tills på torsdag. Då hennes pappa är iväg på kurs/möte i Sthlm i några dagar så ska hon tillbaka till honom på hans riktiga vecka. Sen nästa vecka är allt som vanligt igen, hoppas att det inte blir så mycket farande för honom sen. För det ska bli skönt att komma in i varannan-vecka-systemet igen.

Blir väl storstädning här någon dag med, då min mor kommer hit på onsdag och hon är pedant! =) Vill inte att hon ska sätta igång och städa heller, på grund av värken hon har (diskbråck), så måste verkligen ta tag i det.
Finns nog inget jag tycker är tråkigare än att damma, visserligen ligger diskning på typ samma nivå. Men det är ju tyvärr just damma som jag måste göra, annars är det inte speciellt stökigt. Borde putsa fönster med, men hoppas faktiskt på att det regnar hela tiden nu, så jag har något att skylla på. ;)

Nä, nu ska jag ta och sätta mig vid tv:n en stund innan det är dags att gå.

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va duktig du har blivit nudå. Blir ju lite avis. ^^