onsdag, december 20, 2006

Hur ska jag hjälpa?

Jag önskar jag fann ett sätt att hjälpa dig. Att någon kunde visa mig vad jag ska säga och hur jag ska bete mig när du är i närheten. För just nu känns allt bara så falskt, känns som att hela tiden behöva gå på nålar för att inte säga eller göra fel saker.

Jag önskar jag får träffa den "riktiga du" igen, saknar dig något fruktansvärt! Men jag vet ju innerst inne att det aldrig kommer att hända.

Det gör så ont att se dig såhär! Har fått höra saker som jag önskar att jag aldrig hade hört, trodde faktiskt att det fanns lite mer respekt bakom något sånt här.. Men uppenbarligen hade jag totalt fel, är så grymt besviken! Trodde för en gångs skull att detta skulle gå vägen, men som vanligt hade jag fel! Och så sitter jag här och skriver så att ingen förstår, allt för att jag ska få ut lite av den ilska jag känner. Kan bara komma på två personer som jag skulle kunna berätta detta för. Den ena lever tyvärr inte längre och den andra är för tillfället inte anträffbar.

FAN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns alltid här, även om ja kanske inte förstår så finns jag här. Kram kram E