söndag, december 03, 2006

Vi lever i två skilda världar

men ändå kan jag inte släppa dig ur mina tankar. Ju mer jag tänker på hur olika vi faktiskt är och att jag inte borde lägga ner någon energi på dig, desto mer tänker jag på dig.

Men Johanna är ju känd för att tänka alldeles för mycket, så vore ju dumt att bryta det. ;)

Helgen har varit helt okej. I fredags åkte jag hem till Pernilla och Stefan, och för att inte glömma Kenta som för tillfället bor där hemma. Blev några få groggar och så spelade vi Texas holdem (som jag för övrigt fattade noll av ;)), efter det spelade vi Ombytta roller. Rätt kul spel, men grymt konstiga frågor.

Måste säga att jag blev mäkta förvånad när killarna inte lyckades svara på vilket datum "Alla hjärtans dag" var på...!! Jösses. ;)

P somnade under tiden vi spelade och då försvann även S, så K och jag fortsatte med att bara ställa frågor till varandra. Han var nog rätt sugen på att slå till mig när jag inte kunde svara på hur lång en hockeymatch var, men vafan, jag kollar ju aldrig på det, så hur ska jag kunna veta det? =) Vi fick iaf väldigt många skratt innan jag fick tag på taxi för att åka hem.

Igår var jag hundvakt igen, stackars liten var helt slutkörd efter första långpromenaden. Andra gången vi gick ut visade han tydligt att han inte tänkte gå sådär långt igen. =P
Han blev hämtad igen runt 22, då var jag helt slut, efter att ha varit uppe alldeles för länge de senaste dagarna, så stupade i säng direkt!

Var länge sen jag vaknade självmant vid 7, men är såå skönt att gå upp vid den tiden annars. Men troligtvis lär det dröja innan jag har ändrat på mina tider helt igen.

Idag vet jag inte vad som händer, men är faktiskt sugen på att baka. HAHAHA, Johanna som typ aldrig har gjort annat än negerbollar, hur ska det gå? ;)

Men någon gång ska ju vara den första.. sen om det blir idag återstår väl att se. =)

Krams..

4 kommentarer:

Wolf sa...

en hund som inte vill gå? kan få låna min mammas hund, dn får du inte in knappt... du får går 3 timmar... hon driver på ändå... iofs somnar hon väl rätt fort när hon väl är inne sen.. men 3 timmar till pallar hon lätt :P

o måste oxå säga, jobbigt för killarna o inte ha koll på alla hjärtans :P

Anonym sa...

Hehehe. Låter som du hade en riktigt trevlig helg än så länge. Får hoppas att ditt bak blir riktigt bra då. Även misslyckade bak kan bli gott dock. ^^

Anonym sa...

Texashold'em regerar, speciellt regerar jag på det ;) Slår nästan alltid Johan och hans bröder och olika kompisar till dem på det. På nätet har det bara gått bra, aldrig neråt :) Ahh en härlig känsla haha. Nej nu ska vi laga mat här. Ha en bra kväll. (Får försöka fortsätta läsa resten av din blogg som jag missat sen när jag orkar. Är SÅ dålig på att läsa folks blogg. Bättre på att skriva av mig själv ;) )

Anonym sa...

Ps. Antar att jag får äran att pröva dina lussekatter om vi tar en fika snart ;) *mums* Ds.