onsdag, december 20, 2006

Nu börjas det...

snart med allt farande inför jul.

På fredag åker jag iväg till Västerås, för att stanna där några dagar. Sen går det vidare till Jönköping eller Oskarshamn för att fira jul med farmor och kusinerna på pappas sida. Väl hemma igen är det tvätta som gäller innan man ska iväg till Västervik för att fira jul med mamma, som tur är ska jag fira nyår även i V-vik så jag slipper åka ännu mer. Vore superskönt att kunna vara på ett ställe hela julen, men det var måånga år sen jag hade det så.. =/

Men jag ska ju självklart ta på mig ännu mer farande innan jul med, trots att jag är något grymt trött på det. Så idag blir det först att åka till Kalmar, sen när man väl kommer hem ska man 10 mil åt andra hållet. För att imorgon åka samma sträcka hem igen. Jösses vad trött jag kommer vara på allt vad bilar och tåg heter sen!
Och inte nog med det så var jag in till Kalmar igår med, fast på den biten är jag iofs glad att det händer något. =)
Men nu lär det nog vara lugnt på den fronten tills efter nyår, sen får man väl se vad som händer.

Totala ressträckan runt jul & nyår blir ca 140 mil, visst är ni avundsjuka? ;)

Nä, nu ska jag ta hand om hemmet här, så jag slipper komma hem till ett slagfält när allt lugnat ner sig igen!

God Jul & Gott Nytt År!!

2 kommentarer:

Wolf sa...

Oh nej ska du invadera stan i år igen?! huga ;)

140 mil är väl inget :P de klarar man på en pisskvart =)

hoppas ditt resande går utan problem =)

Wolf sa...

usch va illa :P
tur man jobbar ;)

nädå, kan bjussa på fika om du vill =)